13 Ocak 2010 Çarşamba

EFSANELER-I HUZUR İÇİNDE PASLAN!


İlk albüm kritiğimde hangi albümü seçsem diye sordum kendi kendime ve 3-4 saniye sonra aklıma hemen Rust In Peace geldi.Bu albüm hakkında orada burada milyonlarca kez yazılar yazılmış olabilir.Birde ben yazayım dedim.Nolacak!
Efsane Megadeth in 4. stüdyo albümü olan bu başyapıt belkide thrash metal tarihinin en önemli birkaç albümüden biri.Bir diğer özelliğide çıkış yılından dolayı(1990) Metalik James in Black albümüyle kapıştırılmasıdır.(ki çok çok öndedir bu yarışta)
Albümdeki kadroyada bi göz atıcak olursak şimdilerin japon çizgidizi müzikleri ayarında işler yapan Marty Friedman ı göreceğiz.Kanımca bugüne kadar Megadeth ten ekmek yiyen en başarılı gitaristtir kendisi.Albüme katkısı azımsanmayacak derecede olan bu adamıda yanına alan Mr.Ego Mustaine albümdeki şarkıları tamamlayınca Capital Records a derki:
-Bundan daha iyisini gören varsa dişimi sökücem!
Albümdeki en sağlam parçalar olayına girmiycem,çünkü dostum bu bir sanat eseri!
Holy Wars... la açılıp Rust In Peace le bitiyor bu şölen ve sizi alıp thrash metal kazanının en dibine sokup çıkartıyor.
Hala bu albümü dinlemeyen var mıdır bilmiyorum!


10/10

2 yorum:

  1. Bir çok metal müzik dinleyicisi tarafından thrash metal klasikleri arasında sayılır ve Megadeth'in müzikal bakımdan ulaştığı doruk noktasıdır.

    YanıtlaSil
  2. megadeth'in doruk noktası countdown to extinction albümüdür. albüm kaydı, prodüksiyon ve yaratıcılık açısından değerlendirmek gerek.

    YanıtlaSil