13 Ocak 2010 Çarşamba

SONISPHERE FEST ÇILGINLIĞI

Sonisphere olayı şu günlerde metalci gençlerin en sık konuştuğu konu...Sanırım geçen sene ilk defa düzenlenmiş bir festival olmakla beraber,bir sene içerisinde çok çabuk parladı ve adından söz ettirdi.Festivale katılan gruplara şöyle bir göz attım ve ancak rüyamda tek bir festivalde izleyebileceğimi sandığım grupların hepsinin orada olduğunu gördüm.Muhteşem!Sofia da okuduğum için 'acaba Bulgaristan ayağıda olur mu bu festivalin yahu' diyerek internetin başına geçtim.Arama sonucu karşıma çıkan şeyler beni bir kere daha heyecanlandırdı.22-23 haziran olarak belirlenmiş bile Sonisphere Sofia!2 sene önce bir Metallica konserine dayanmakta zorluk çeken bu bünye acaba 22-23 Haziran 2010 da Metallica(yeniden),Rammstein,Slayer ve şuan yazmadığım birçok grup karşısında ne hale gelicek?!Finansal duruma ve okul durumuna bağlı olarak,eğer ki orada,festival alanında olabilirsem yorgunluktan bacaklarımın titremesini,diz bağlarımın istemsiz çözülmesini şimdiden kabul ediyorum=)
Birde Switzerland ayağı olucakki bu festivalin...Hemen afişi koyuyorum!


METAL UP YOUR ASS!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder